Digital

DIGITAL

Med Duus & Kompagni PortoServices forsendelsesregister, abonnements- og medlemssystem følger en række digitale muligheder, der giver mere respons og dialog med dine kunder og kan styre digitale abonnementer og rettigheder.

Kernen er stadig korrekte adresser og andre kontaktoplysninger samt andre oplysninger, der kan anvendes til segmenteret dialog i digitale medier som e-mail, web og mobile sites, samt SMS

*Læs mere om e-mail eller SMS.

Med online betalinger og opkrævninger kan du styre adgangen til digitale abonnementer på dit website, mobile site eller e-paper-bladreløsninger. Kunder, der har betalt for X, får adgang til X, og kunder, der har betalt for Y, får adgang til Y.

Vi sørger for digitale landingpages, der sikrer høj respons, og at de korrekte oplysninger kommer ind i Portoservices abonnements- og medlemssystem. Billeder og formularer skal passe til kampagnerne, og du kan efterfølgende se statistik på respons og levetid fra hver kanal og kampagne.

Vores kundeservice er selvfølgelig også digital og svarer på e-mails, Facebook- eller chatfunktion. Glemte brugernavne eller adgangskoder sendes til kunderne, og spørgsmål vedr. f.eks. betalinger besvares.

*Læs mere om abonnements- og medlemssystem.