Opkrævninger og betalinger

Opkrævninger og betalinger

Duus & Kompagni PortoServices abonnementssystem opkræver automatisk jeres kunder efter forretningsregler bestemt af jer. Betaling af perioder, såsom månedsabonnent, kvartals- eller årsmedlemsskaber, løbende donationer eller en engangsbetaling. Du kan have mange forskellige produkter og prisgrupper.

Systemet styrer fakturaudskrivning til brev, adressebærer i en foliering sammen med magasiner eller mere kreative løsninger med medlemskort eller integrerede brochurer. Systemet styrer elektronisk fakturering i netbank eller kunder, der er tilmeldt betalingsservice samt evt. online betaling på en hjemmeside eller et link i en e-mail.

Betalinger, og ikke mindst manglende betalinger, registreres automatisk og rykkerprocedurer kan iværksættes efter forretningsregler bestemt af dig. Rykkere, antal og udformning bestemmer du. De kan sendes sammen med næste magasin, i brev eller på en liste til telemarketing. Der kan pålægges et rykkergebyr automatisk.